Chcę otrzymać pomoc

Czy Helpuj.pl może mi pomóc?
Serwis Helpuj.pl działa na rzecz osób z niepełnosprawnościami i chorych przewlekle, będących podopiecznymi Fundacji Avalon. Wspieramy pozyskanie funduszy na realizację potrzeb oraz mniejszych i większych marzeń. Jeśli posiadasz subkonto w Fundacji Avalon, przejdź do rejestracji, wypełnij formularz Jestem pod opieką Fundacji Avalon. Po aktywowaniu konta możesz rozpocząć przygotowywanie kampanii w kreatorze tworzenia zbiórki. Czytaj więcej na temat zakładania zbiórki w Helpuj.pl Poszukujesz pomocy dla siebie lub osoby ze swojego otoczenia, która jeszcze nie jest pod opieką naszej organizacji? Skontaktuj się z nami w celu założenia subkonta. Chętnie udzielimy wszelkich informacji na temat możliwości wsparcia nie tylko na Helpuj.pl, lecz także w obszarze 1% podatku czy darowizn. Czytaj więcej na temat subkonta w Fundacji Avalon Czekamy na Ciebie:
Jak założyć zbiórkę dla siebie?

Masz już subkonto w Fundacji Avalon i chcesz utworzyć zbiórkę dla siebie na Helpuj.pl?

Jako podopieczna/podopieczny, osoba reprezentująca lub upoważniona do obsługi subkonta upewnij się, że posiadasz już aktywne konto w portalu. Kampanię może założyć tylko zalogowany użytkownik, który w procesie rejestracji zaakceptował Regulamin serwisu Helpuj.pl.

Po zalogowaniu się do profilu wyświetli Ci się opcja Załóż zbiórkę. Teraz możesz przejść do utworzenia nowej kampanii w odpowiednim kreatorze.

Kim jesteś?

W pierwszym kroku napisz parę słów o sobie. Przedstaw się i opowiedz o swojej sytuacji zdrowotnej oraz życiowej. Przybliż swoją historię darczyńcom. Nie zapomnij wspomnieć o tym, co stanowi Twój problem, jaką jesteś osobą, co lubisz, o czym marzysz, co Cię cieszy i interesuje.

Na co zbierasz?

Określ cel, kwotęczas trwania kampanii (maks. 90 dni). Postaraj się jak najdokładniej oszacować i umotywować potrzebny budżet, a także załączyć jego potwierdzenie(np. oferty, kosztorys, faktura pro forma czy link do cennika). Nasz kalkulator do przewidywanej przez Ciebie kwoty wydatku od razu doda wysokość prowizji (4,5%). Pamiętaj, by jak najdokładniej określić, na co konkretnie zbierasz (np. turnus rehabilitacyjny z dojazdem, 6 miesięcy rehabilitacji, roczny zapas leków, środki opatrunkowe, urządzenie do nauki mowy z systemem operacyjnym...).

Dlaczego zbiórka to ważna sprawa?

Wyjaśnij, dlaczego powodzenie zbiórki jest ważne i co zmieniłoby w Twoim życiu. Napisz szczerze i od serca, z czego wynika Twoja prośba o przyłączenie się do helpowania w tej sprawie. Możesz także opowiedzieć, jakie efekty przyniosło otrzymane dotychczas wsparcie. Opowiedz o swojej aktualnej sytuacji i o tym gdzie będziesz, jeśli z pomocą innych osiągniesz 100% potrzebnej kwoty. Nadaj nazwę zbiórce, w której podkreślisz życiową zmianę lub nawiążesz do swojej charakterystycznej cechy, np. Pierś do przodu; Sprzęt do produkcji supermocy; Proteza dla miłośnika turystyki; Przybić „piątkę” sprawnymi rączkami... Spróbuj zrobić to samodzielnie. Jeżeli brak Ci inspiracji czy pomysłu – nie martw się - chętnie podpowiemy, jaki tytuł najlepiej podsumuje przedstawioną historię.

Zilustruj zbiórkę

Zdjęcia i filmy stanowią niezbędny komponent udanej kampanii zbiórkowej. Nie od dziś wiadomo, że to, co widoczne dla oczu, dociera szybciej i skuteczniej do naszych odbiorców, znacznie zmniejsza bowiem dystans komunikacyjny – krótko mówiąc: zbliża ludzi do siebie.
- zdjęcia - przyjrzyj się, jakimi zdjęciami zostały zilustrowane zbiórki, które osiągnęły najlepsze wyniki w portalu. Poświęć chwilę na wybór fotografii i zbuduj z nich galerię – wybierz te najlepszej jakości. Mogą nawiązywać do ważnych chwil, codziennych sytuacji, Twoich pasji i zainteresowań. Okładka, czyli główne zdjęcie prezentowane na docelowej stronie zbiórki, powinna być Twoim portretem. - filmy - znakomitym pomysłem jest nagranie krótkiego filmu, w którym własnymi słowami opowiesz o zbiórce. Nie potrzebujesz wiele: wystarczą chęci i własny telefon 😊 W filmie zwróć się bezpośrednio do darczyńców ze swoją prośbą. Niech zobaczą Twoją twarz, usłyszą głos, by móc lepiej zrozumieć sytuację i poczuć się częścią tej konkretnej sprawy.

Na koniec obejrzyj podgląd przygotowanej przez siebie wersji roboczej zbiórki. Możesz pokazać ją także osobom ze swojego otoczenia – uwagi pochodzące od kogoś innego z pewnością okażą się cenne. Pomogą zbudować zrozumiały i wiarygodny komunikat. Klikając przycisk „zapisz i prześlij do weryfikacji”, przekazujesz zbiórkę pracownikom Fundacji Avalon do konsultacji. Jeśli nie będziemy mieć żadnych uwag, w ciągu 3 dni roboczych opublikujemy zbiórkę w portalu i powiadomimy Cię o tym drogą mailową 😊
Zakończenie zbiórki - co dalej?

Gdy minie czas trwania zbiórki, zostanie ona zakończona, o czym powiadomimy Cię drogą mailową. Zebrana kwota będzie przekazana na subkonto beneficjenta z informacją o jej przeznaczeniu. Wypłata darowizny celowej pozyskanej na Helpuj.pl odbywa się zgodnie z zasadami opisanymi w Regulaminie subkonta Fundacji Avalon.

Jeśli zbiórka nie osiągnęła 100%, kwota przekazana na subkonto może zostać wykorzystana zgodnie z przewidzianym celem lub na koszty leczenia i rehabilitacji (np. zakup leków, wizyty lekarskie, zabiegi itp.). Jeśli zbiórka osiągnęła więcej niż 100%, zakładana kwota będzie mogła zostać wykorzystana zgodnie z przewidzianym celem, a nadwyżka − na wydatki związane z leczeniem i rehabilitacją.
Pamiętaj, by po sfinalizowaniu kampanii podzielić się z darczyńcami efektami zbiórki. W tym celu wykorzystaj opcję Dodaj podsumowanie dostępną w Twoim profilu po zakończeniu zbiórki.  

Inne tematy pomocy

Nie udało się znaleźć odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami