Chcę otrzymać pomoc
Czy Helpuj.pl może mi pomóc?
Serwis Helpuj.pl działa na rzecz osób z niepełnosprawnościami i chorych przewlekle, będących podopiecznymi Fundacji Avalon.
Wspieramy pozyskanie funduszy na realizację potrzeb oraz mniejszych i większych marzeń.
Jeśli posiadasz subkonto w Fundacji Avalon, przejdź do rejestracji, wypełnij formularz Jestem pod opieką Fundacji Avalon. Po aktywowaniu konta możesz rozpocząć przygotowywanie kampanii w kreatorze tworzenia zbiórki.
Czytaj więcej na temat zakładania zbiórki w Helpuj.pl
Poszukujesz pomocy dla siebie lub osoby ze swojego otoczenia, która jeszcze nie jest pod opieką naszej organizacji? Skontaktuj się z nami w celu założenia subkonta.
Chętnie udzielimy wszelkich informacji na temat możliwości wsparcia nie tylko na Helpuj.pl, lecz także w obszarze 1,5% podatku czy darowizn.
Czytaj więcej na temat subkonta w Fundacji Avalon
Czekamy na Ciebie:
- pod numerem telefonu 22 266 82 36, 801 011 823
- adresem mailowym [email protected].
Jak założyć zbiórkę dla siebie?
Masz już subkonto w Fundacji Avalon i chcesz utworzyć zbiórkę dla siebie na Helpuj.pl?
Jako podopieczna/podopieczny, osoba reprezentująca lub upoważniona do obsługi subkonta upewnij się, że posiadasz już aktywne konto w portalu. Kampanię może założyć tylko zalogowany użytkownik, który w procesie rejestracji zaakceptował Regulamin serwisu Helpuj.pl.
Zaloguj się na swój profil. Wyświetli Ci się opcja Załóż zbiórkę, która przeniesie Cię do formularza zakładania zbiórki.Podaj informacje dla zespołu Helpuj.pl Wpisz, dla kogo zakładasz zbiórkę – podaj numer subkonta, by znaleźć podopiecznego. Wprowadź kwotę, którą potrzebujesz zebrać na swój cel. Postaraj się dokładnie oszacować, ile pieniędzy potrzebujesz na cel. Nasz kalkulator do podanej przez Ciebie kwoty od razu doda wysokość prowizji (4,5%). Dokładnie określ, na co konkretnie zbierasz (np. turnus rehabilitacyjny z dojazdem, 6 miesięcy rehabilitacji, roczny zapas leków, środki opatrunkowe, urządzenie do nauki mowy z systemem operacyjnym). Dołącz niezbędne dokumenty, które potwierdzą zbieraną kwotę. Może być to faktura w formie pdf, kosztorys, zdjęcie cennika lub link do niego. Zaznacz, ile czasu ma trwać Twoja zbiórka (min. 7 dni, maks. 90 dni). Po uzupełnieniu wszystkich pól formularza pojawi się przycisk „Przejdź do kolejnego kroku” Zilustruj zbiórkę Zdjęcia i filmy stanowią niezbędny komponent udanej kampanii zbiórkowej. Nie od dziś wiadomo, że to, co widoczne dla oczu, dociera szybciej i skuteczniej do naszych odbiorców, znacznie zmniejsza bowiem dystans komunikacyjny – krótko mówiąc: zbliża ludzi do siebie. - Okładka – główne zdjęcie, które będzie prezentowane na stronie zbiórki, powinien to być Twój portret w poziomie. - Zdjęcia – przyjrzyj się, jakimi zdjęciami zostały zilustrowane zbiórki, które osiągnęły najlepsze wyniki w portalu. Poświęć chwilę na wybór fotografii i zbuduj z nich galerię – wybierz min. 3 zdjęcia najlepszej jakości. Mogą nawiązywać do ważnych chwil, codziennych sytuacji, Twoich pasji i zainteresowań. - Filmy - znakomitym pomysłem jest nagranie krótkiego filmu, w którym własnymi słowami opowiesz o zbiórce. Nie potrzebujesz wiele: wystarczą chęci i telefon z kamerą. W filmie zwróć się bezpośrednio do darczyńców ze swoją prośbą. Niech zobaczą Twoją twarz, usłyszą głos, by móc lepiej zrozumieć sytuację i poczuć się częścią tej konkretnej sprawy.
Na koniec sprawdź podgląd przygotowanej przez siebie wersji roboczej zbiórki. Możesz pokazać ją także osobom ze swojego otoczenia – uwagi pochodzące od kogoś innego z pewnością okażą się cenne np. Pomogą Ci zbudować zrozumiały i wiarygodny komunikat. Klikając przycisk „zapisz i prześlij do weryfikacji”, przekazujesz zbiórkę pracownikom Fundacji Avalon do konsultacji. Jeśli nie będziemy mieć żadnych uwag, w ciągu 3 dni roboczych opublikujemy zbiórkę w portalu i powiadomimy Cię o tym drogą mailową.
Zakończenie zbiórki - co dalej?
Gdy minie czas trwania zbiórki, zostanie ona zakończona, o czym powiadomimy Cię drogą mailową. Zebrana kwota będzie przekazana na subkonto beneficjenta z informacją o jej przeznaczeniu. Wypłata darowizny celowej pozyskanej na Helpuj.pl odbywa się zgodnie z zasadami opisanymi w Regulaminie subkonta Fundacji Avalon.
Jeśli zbiórka nie osiągnęła 100%, kwota przekazana na subkonto może zostać wykorzystana zgodnie z przewidzianym celem lub na koszty leczenia i rehabilitacji (np. zakup leków, wizyty lekarskie, zabiegi itp.). Jeśli zbiórka osiągnęła więcej niż 100%, zakładana kwota będzie mogła zostać wykorzystana zgodnie z przewidzianym celem, a nadwyżka − na wydatki związane z leczeniem i rehabilitacją.Pamiętaj, by po sfinalizowaniu kampanii podzielić się z darczyńcami efektami zbiórki. W tym celu wykorzystaj opcję Dodaj podsumowanie dostępną w Twoim profilu po zakończeniu zbiórki.